Voor een klein en modern accountantskantoor zijn we op zoek naar een assistent accountant die ervaring heeft met het opstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiften. Heb je enkele jaren ervaring bij een accountants- of administratiekantoor en ben je toe aan een nieuwe stap in je carrière? Grijp dan nu je kans! Je hebt hier de verantwoordelijkheid over je eigen MKB klanten waar je alle werkzaamheden van A tot Z verricht. Je zult je bezig gaan houden met:
Het opstellen van maandelijkse rapportages;
Het samenstellen van jaarrekeningen en bijbehorende fiscale aangiften;
Het te woord staan van de klanten en het geven van adviezen;
Het proactief meedenken over het efficiënter maken van interne processen.
Assistent Accountant - Bedrijfsprofiel
Dit accountantskantoor is gemakkelijk aan te reizen vanwege de vestiging aan de rand van Breda. Onder leiding van 1 vennoot krijg je veel vrijheid in de werkzaamheden en ook de flexibiliteit om zelf je tijden in te vullen. De sfeer op kantoor is professioneel, doordat iedereen zijn eigen klanten bediend wordt er veelal zelfstandig gewerkt en is er uiteraard ruimte voor overleg. Daarnaast is dit kantoor erg bezig met alle ontwikkelingen omtrent het automatiseren / optimaal bedienen van klanten.
Arbeidsvoorwaarden
Salarisindicatie is nader te bepalen en afhankelijk van kennis en ervaring, met een max. tot € 3.750 obv fulltime
Assistent Accountant - Functie eisen
Heb jij het gevoel dat wij niet verder hoeven te zoeken? Kijk dan of je jezelf herkent in de onderstaande functie eisen en solliciteer vandaag nog!
Je hebt een afgeronde opleiding in de financiële richting;
Minimaal 3 jaar werkervaring bij een accountants- of administratiekantoor is een must;
Je bent enthousiast, open en klantgericht;
Je bent op de hoogte van de recente ontwikkelingen en wil graag mee met de toekomst.