Home >

Klantadviseur Dossierbeheer ABN AMRO

Locatie

Breda

Publicatiedatum

19-08-2020

Opdrachtgever

Yource Group

Wat ga jij doen als Klantadviseur Klantdossier bij ABN AMRO?

Affiniteit met financiële dienstverlening? Wil jij het klanten helpen met het toevoegen van ontbrekende documenten in hun dossiers? Dan is deze uitdaging jou op het lijf geschreven!

Als Kantadviseur Klantdossier bij ABN AMRO in Breda help jij klanten met één van de meest belangrijke zaken, namelijk geldzaken. In deze volledig telefonische functie kan jij 24-36 uur per week aan de slag verdien jij een mooi start salaris van € 12,92 bruto per uur. Tijdens het uitoefenen van jouw werkzaamheden speelt het creëren van loyaliteit een belangrijke rol. Jij leeft je in, in de behoeften en situatie van de klant en zorgt voor een persoonlijke, efficiënte afhandeling.

Als Klantadviseur Klantdossier binnen deze afdeling help jij klanten met het toevoegen van ontbrekende documenten in hun dossiers. Mist er een document of moet een wijziging plaats vinden? Dan weet jij de klant op tijd in te lichten om ervoor te zorgen dat het dossier tijdig op orde is. De functie wordt extra uitdagend gemaakt omdat jij ook regelmatig in contact komt met ontevreden klanten. Tijdens de verschillende processen om het dossier compleet te krijgen kan het bijvoorbeeld voorkomen dat ABN AMRO een pinpas blokkeert. Aan jou de uitdagende taak om met jouw empathie en overtuigingskracht de klant gerust te stellen en tot actie aan te zetten.

Voor welk bedrijf werk je?

ABN AMRO in Breda heeft het doel om van hun klanten ambassadeurs te maken. Jij draagt daar aan bij door ervoor te zorgen dat jouw klanten zich goed geholpen voelen. Nadat jij de klant te woord hebt gestaan, krijgen zij een enquête toegestuurd waarin de klanten hun ervaring met ABN AMRO en het gesprek met jou kunnen beoordelen. De klant heeft de mogelijkheid om feedback achter te laten. Zijn er dingen die je anders had kunnen doen? Welke aspecten van jouw gesprek waren prettig en moet je zeker blijven uitvoeren? Door deze waardevolle feedback zal jij samen met hulp van jouw leidinggevende een goede ambassadeur worden!

Wat bieden wij?

Als Klantadviseur Klantdossier bij ABN AMRO krijg jij:

  • Een mooi salaris van € 12,92 bruto per uur;
  • De mogelijkheid om 24-36 uur per week te werken;
  • Jij kan financiële ervaring opdoen tijdens dit tijdelijke project;
  • De mogelijkheid om volledig vanuit huis te werken;
  • Reiskostenvergoeding.

Wat vragen wij?

  • Jij hebt ervaring in klantcontact;
  • Jij hebt aantoonbaar MBO4 werk- en denkniveau;
  • Jij bent minimaal 24 uur beschikbaar binnen de openingstijden van de bank (ma t/m vrij tussen 09:00 en 20:00);
  • Jij beschikt over een thuiswerkplek.

Hoe kun je solliciteren?

Wil jij graag werken als Klantadviseur Klantdossier bij ABN AMRO in Breda? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Vacatures

Breda
Breda Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.