Home >

Teamleider administratiekantoor

Locatie

Breda

Publicatiedatum

31-05-2022

Opdrachtgever

Rousch

Functie omschrijving

Hoe ziet jouw rol eruit als teamleider?

  • Je bent intern verantwoordelijk voor de planning en aansturing / coaching van het back-office team
  • Je bent aanspreekpunt / adviseur voor een eigen klantenportefeuille
  • Je bent intern / extern een sparringspartner.

Bedrijfsprofiel

Voor een innovatief administratiekantoor, gevestigd te Breda, zijn wij op zoek naar een teamleider / klantadviseur (of een kandidaat die er aan toe is om deze stap te maken!). Wat kan je hier verwachten?

  • Moderne werkplekken
  • 9 gemotiveerde collega's
  • Een werkomgeving waar hard werken en lol maken samen gaan
  • Een volledig geautomatiseerd kantoor wat inzet op slimme inzet van IT
  • Werken voor uiteenlopende klanten, van klein tot middelgroot.
  • Moderne arbeidsvoorwaarden.

Salarisindicatie

  • Salarisindicatie tot € 4.500 per maand
  • Mogelijkheid voor een auto van de zaak
  • Verdere secundaire voorwaarden worden op maat afgestemd.

Functie eisen

Graag komen wij in contact met een energieke, ondernemende en tikkeltje eigenwijze finance professional die:

  • Beschikt over ervaring op een accountantskantoor of administratiekantoor
  • Daardoor in staat is om een klantenportefeuille te beheren en om collega's te coachen en te helpen bij hun ontwikkeling
  • Gewend is om te werken in een digitale werkomgeving
  • Zijn of haar mening durft te uiten en meedenkt in de bedrijfsvoering
  • 32 of 40 uur inzetbaar is.

Kijk voor meer vacatures op www.rousch.nl of https://www.rousch.nl/vacature/assistent-accountant

Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.

Vacatures

Breda
Breda Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.