Home >

Medewerker administratiekantoor (FT/PT)

Locatie

Breda

Publicatiedatum

28-05-2022

Opdrachtgever

Rousch

Functie omschrijving

Medewerkers werken hier samen in kleine teams met een verantwoordelijke Relatiebeheerder. Je bent zelf aanspreekpunt voor klanten maar kan dus altijd terugvallen of sparren met een directe collega. Voor deze klanten verzorg je:

  • De administratie en/of controle hierop;
  • Periodieke rapportages en inzichten;
  • De jaarrekeningen;
  • Fiscale aangiften IB, OB, en VpB.

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever betreft een administratiekantoor. Ze werken voor veel regionale MKB ondernemingen, variërend in omvang en dus complexiteit. Zelf staan ze 'met beiden voeten op de grond' en kennen ze een informele en no nonsense bedrijfscultuur. Service, kwaliteit en aandacht voor klanten zijn hier de speerpunten. Medewerkers krijgen hier het vertrouwen en verantwoordelijkheid, en worden zoveel als mogelijk uitgedaagd in hun werkzaamheden. I.v.m. groei is er nu wederom een vacature, fulltime of parttime in te vullen.

Salarisindicatie

  • € 2.600 tot € 3.750 bruto per maand op fulltime basis
  • Mogelijkheden om te werken aan persoonlijke vaardigheden en ambities.

Functie eisen

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding in de richting van Accountancy, Bedrijfseconomie of vergelijkbaar;
  • Je hebt enkele jaren ervaring bij een administratie- of accountantskantoor;
  • Je bent 3, 4, 5 dagen inzetbaar.

Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren

Kijk voor meer interessante vacatures op www.rousch.nl en https://www.rousch.nl/vacature/assistent-accountant

Vacatures

Breda
Breda Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.