Home >

Administratie consulent | Assistent accountant (Parttime)

Locatie

Breda

Publicatiedatum

31-05-2022

Opdrachtgever

Rousch

Functie omschrijving

Als administratie consulent verwerk en controleer je voornamelijk de administraties van verschillende klanten, actief in verschillende branches. Daarnaast beantwoord je vragen omtrent facturen / de administratie, stel je de aangifte OB op en bereid je het balansdossier zoveel mogelijk voor. Indien je hierin jezelf wil ontwikkelen of zelfs al de ervaring hebt dan mag je ook de jaarrekening samenstellen met de aangifte IB.

Bedrijfsprofiel

Voor een administratiekantoor te Breda zijn wij op zoek naar parttime versterking! Het kantoor kent korte communicatielijnen en een informele werksfeer. Er wordt vooral hard gewerkt om klanten te ontzorgen op financieel terrein, maar wel in de juiste balans!

Salarisindicatie

  • € 2.500 - € 3.250 afhankelijk van je kennis en ervaring:
  • Mogelijkheid om flex te werken.

Functie eisen

Graag komen we in contact met een kandidaat die:

  • Ervaring heeft met genoemde werkzaamheden
  • Dus (recente) ervaring heeft opgedaan op een administratiekantoor of accountantskantoor
  • Verder beschikt over een aanpakmentaliteit en graag werkt in een kleiner betrokken team
  • 3 dagen beschikbaar is.

Interesse? Stuur dan vandaag nog jouw CV!

Kijk voor meer interessante vacatures op www.rousch.nl of https://www.rousch.nl/vacature/assistent-accountant

Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.

Vacatures

Breda
Breda Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.